Commerciële gesprekstechnieken

Prijs all-in: € 1.095,00

Waarom?

Ga je naar de klant om daar een commercieel gesprek te voeren? Dat vergt een goede voorbereiding en uitstekende communicatieve vaardigheden. Als je kijkt naar het aantal concurrenten en de complexiteit van de producten en diensten is de tijd van "gladde praatjes" voorbij. In de cursus Commerciële gesprekstechnieken leer je hoe je een commercieel gesprek voert, omgaat met de reacties van jouw gesprekspartner en hoe je het gesprek afsluit. In de training is veel aandacht voor de praktijk en praktijksituaties.

Wat kun je na deze training?

  • Je kunt een commercieel gesprek structureren
  • Je kunt tijdens een commercieel gesprek adequaat reageren op je gesprekspartner
  • Je kunt een commercieel gesprek op de juiste manier afsluiten

Voor wie?

Voor iedereen die klantencontact heeft en op bezoek gaat bij klanten.

Wat doe je in de training?

In deze training leer je met praktijkoefeningen de vaardigheden die je nodig hebt voor een face-to-face ontmoeting met de klant.

Wat komt er aan bod?

  • De voorbereiding: communicatie, klanttypen, vraag- en luistertechnieken
  • Het gesprek: opbouw en structuur, behoeften van de klant inventariseren, professioneel presenteren
  • Tijdens het gesprek: reageren op weerstand, bezwaren, verwijten, beweringen, overtuigen met koopargumenten
  • De afsluiting: koopsignalen, resultaatgericht afronden.

Past deze training bij mij?

Deze training past bij jou als je:
  • op bezoek gaat bij relaties

Deze training is minder geschikt voor jou als je:
  • geen relaties bezoekt of gaat bezoeken
Ik heb een vraag






22 en 29 maart 2018
Tijden: 09.15 - 16.00 uur
Plaats: Rotterdam

22 en 29 mei 2018
Tijden: 09.15 - 16.00 uur
Plaats: Utrecht / Nieuwegein